REKLAMACJE TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM 51015kids.pl
Celem rzetelnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego konieczne jest dostarczenie Sprzedawcy reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym. Zgłoszenie reklamacji możliwe jest poprzez kontakt mailowy na adres: esklep@51015kids.pl
Formularz reklamacyjny (PDF) - POBIERZ
Adres wysyłki reklamowanych towarów (dotyczy wyłącznie towarów kupionych w sklepie internetowym 51015kids.pl):
Dział Reklamacji Sklepu Internetowego 5.10.15.
Magazyn Centralny
ul. Jarosława Dąbrowskiego 4
93-173 Łódź
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dn. 23 kwietnia 1964r.-kodeks cywilny. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedany towar w ciągu 2 lat. Ustosunkowanie do zgłoszenia nastąpi w ciągu 14 dni od daty dotarcia towaru do sklepu internetowego.
Monnari Trade S.A. oświadcza, iż w przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji, spór nie zostanie rozwiązany, odmawia wzięcia udziału w sprawie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich. Podstawa prawna: Ustawa z dn. 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich- rozdział 4 art. 32 ust.1 pkt 2 Dz.U. z 2016 poz.1823.
REKLAMACJE TOWARÓW ZAKUPIONYCH W STACJONARNYCH SALONACH 5.10.15.
Uprzejmie informujemy, że reklamację towaru zakupionego w salonach stacjonarnych 5.10.15. przyjmujemy jedynie w salonach sieci 5.10.15. na terenie Polski.
W tym celu konieczne jest dostarczenie produktu wraz z przedłożeniem Sprzedawcy dowodu jego zakupu.
Informujemy, iż rozpatrywanie reklamacji drogą e-mailową nie jest możliwe ze względu na konieczność zapewnienia Państwu rzetelnego rozpatrzenia zgłoszenia.
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dn. 23 kwietnia 1964r.-kodeks cywilny. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedany towar w ciągu 2 lat. Ustosunkowanie do zgłoszenia nastąpi w ciągu 14 dni.
W przypadku niejasności prosimy o kontakt e-mailowy: reklamacja@51015kids.pl
Monnari Trade S.A.oświadcza, iż w przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji, spór nie zostanie rozwiązany, odmawia wzięcia udziału w w sprawie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich. Podstawa prawna: Ustawa z dn. 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich- rozdział 4 art. 32 ust.1 pkt 2 Dz.U. z 2016 poz.1823.